За нас

С голямо удоволствие Ви представяме SHIMANI Botox Filler series.

Това е българска колагенова анти-ейдж козметика от ново поколение. Продуктите на SHIMANI могат успешно да заместят голяма част от инвазивните процедури като мезотерапия, ботокс и поставяне на филъри. Българският колаген, който използваме, е с чистота 99,5%. За разлика от обикновения колаген, чиито молекули са твърде големи и остават на повърхността на кожата, молекулата на колагена на SHIMANI е малка, преминава през кожата и действа дълбочинно на молекулярно ниво за възстановяване структурата на кожата. Целта ни е да създаваме натурални продукти, които не са агресивни към кожата и постигат дълготрайни резултати. Смело можем да твърдим, че продуктите ни по нищо не отстъпват на световната висша и професионална козметика. Нашите продукти са произведени без парабени, алергени, изкуствени оцветители или ГМО. Благодарение на изчистения си състав продуктите са подходящи дори и за най-чувствителните кожи.

СТАНИСЛАВА ПАВЛОВА

Основател

Повече от 16 години работих в областта на фармацията и козметиката. Често пътувах в Африка и Азия и това ми помогна да се запозная с много местни козметични продукти и съставки. Етиопия стана мой втори дом и всеки път донасях местни съставки, с които приготвях козметични продукти за семейството и близките си по етиопски рецепти.

В забързаното ежедневие обаче все повече забравях да обърна внимание на себе си. В резултат на постоянния стрес кожата ми стана вяла и повехнала. Трябваше да взема незабавни мерки, ако не исках да остарея преждевременно. Така взех решението да изляза от корпоративната кариера и заедно с екип от български учени, разработвали и продукти за НАСА, започнахме създаването на нов продукт. По този начин се роди серията SHIMANI Smart. Нашата цел бе да създадем високоефективен иновативен продукт за грижа за кожата без вредни съставки.

С много любов, усърдие, отдаденост, грижа за хората и природата, екипът ни от професионалисти работи усилено и дълго върху създаването на SHIMANI Smart серията. Нашата цел: да създадем продукт, който да помогне на хората като мен, живеещи в съвременните условия, подложени на постоянен стрес и замърсена околна среда, да изглеждат красиви, да се чувстват уверени и да имат здрава и сияйна кожа.

А резултатът за мен от ползването на SHIMANI продуктите, бе, че кожата ми си възвърна свежестта и блясъка. За нас SHIMANI е не само продукт, a концепция за благополучие, хармония между вътрешно и външно Аз, здравословен живот и самочувствие.

Наред със SMART серията, създадохме и нашата 100% натурална продуктова гама, която предлага нежна грижа за суха и силно дехидратирана кожа.

Ще се радваме да ни пишете как се чувствате след употреба на нашите продукти, да ни подскажете от какви нови продукти имате нужда. Винаги сме готови да отговаряме на вашите въпроси и да ви помагаме в грижата за кожата!

С много любов,

Станислава

ГЛОРИЯ ИГНАТОВА

МАРКЕТИНГ МЕНИДЖЪР

Винаги съм имала голям интерес към козметиката, това е моята страст. По маркетинг се запалих още в университета, това не беше моята специалност, но имах такъв предмет и за мен беше изключително интересно да изучавам поведението и психологията на купувачи и продавачи. По-късно изкарах няколко курса по Дигитален маркетинг и разбрах, че искам да се развивам в тази сфера. Срещата ми със Стейси – създателката на SHIMANI, сякаш беше съдбоносна. След като тя ми разказа идеята за създаване на българска луксозна козметика и ми предложи да съм част от всичко това, една от мечтите ми се сбъдна. Горда съм, че SHIMANI вече е факт и съм убедена в качеството и успеха на бранда!

РАНГЕЛ МИРОНОВ

БИЗНЕС РАЗВИТИЕ

Като Мениджър бизнес развитие, работата ми е да съдействам за раждането на идеите, да работя с творческите екипи за осъществяването им и да избирам кога и къде да представяме направеното от нас, за да бъде лесно видяно и добре оценено.

Най-любимата част от работата ми е вдъхновяването на екипа, съобразяването със случващото се в момента в света, така че резултатите от нашите общи усилия да са съизмерими с най-добрите в бранша. В задълженията ми също така е и да греша – често да давам най-глупавите решения, за да провокирам по този начин най-добрите решения от хората, които ме вдъхновяват да работя всеки ден. А нищо от това не мога да направя без чаша хубаво еспресо.

ЕДЖИ ОКЕРЕКЕ

МЕНИДЖЪР КЛЮЧОВИ КЛИЕНТИ

Много позитивна, силно мотивирана и вярваща, че мога да постигна всичко, което съм си поставила за цел. От Нигерия съм и дойдох в България, за да уча Авиоинженерство, но по време на обучението се запознах със Стейси (създателката на SHIMANI) и тя ми предложи да стана лице на бранда. Аз приех с огромно удоволствие, защото моделството е друга моя страст. Постепенно започнах да участвам все по-активно в дейността на фирмата, да намирам големи клиенти, да продавам много продукти и така се превърнах в Мениджър ключови клиенти. Горда съм, че съм част от този екип и този бранд!

САВИНА ДЕЯНОВА

КРИЕЙТИВ ДИРЕКТОР

Израснах в Калифорния, САЩ, но преди няколко години реших да се преместя в България, тъй като имам български корени и обожавам тази страна. Повече от 10 години работя като криейтив директор и графичен дизайнер и смятам, че имам много богат поглед над нещата. Много се запалих по идеята да създадем български козметичен бранд на световно ниво и приех с огромно удоволствие да съм част от екипа. В България се произвеждат много качествени продукти и когато са поднесени по подобаващ начин, биха имали невероятен успех. Убедена съм, че SHIMANI ще се превърне в любимия бранд на хората!

Нашата кауза

Ние от екипа на SHIMANI Smart Skincare подкрепяме фондация „За Нашите Деца“, за да може всяко дете да живее щастливо и обичано в семейство.

Вече 28 години фондация „За Нашите Деца“ се бори за това всяко дете в България да живее и да се развива в семейство. Екипът на организацията работи активно за предотвратяване на изоставянето на новородени.

Фондацията осигурява психологическа, социална и материална подкрепа на родителите, когато се колебаят дали ще могат да се справят с грижите за детето си, когато се чувстват уязвими, неуверени или сами.

Най-честите причини за изоставяне на деца остават бедността, наличието на увреждане на детето, социалната изолация или липсата на подкрепа.
От основаването си досега, екипът на фондация „За Нашите Деца“ е подкрепил над 14000 деца и семейства, като само през 2019 г. те са 1428. Благодарение на усилията и отдадеността им, през 2019 г. от раздяла с родното семейство са спасени 342 деца в ранна възраст, 30 от които още от родилното отделение.

В България за 2019 г. са изоставени над 1000 деца. С всеки ден престой в самота и изолация, лишени от адекватна грижа, от обич, те все повече губят шанса си за по-добро бъдеще и за развитие на своя потенциал. Мечтата на фондация „За нашите Деца“, до която и ние заставаме, е нито едно дете да не попада в студената прегръдка на социалните институции, а да живее щастливо и обичано в семейство.

Повече за фондация „За Нашите Деца“ може да намерите тук: Фондация „За Нашите Деца“ | Развитие и щастливо детство за най-уязвимите деца в България

Награди

Въвеждане на нов продукт

На 1 юли 2020 г. Smart Skincare серията ни спечели престижните 2 награди: Въвеждане на нов продукт и Иновации в дерматологията и козметиката на Business Lady Club Bulgaria.

Награда за иновация

На 23 октомври 2020 г. компанията ни бе отличена с първо място за „Най-успешна иновативна фирма“ от съвета по иновации към Българската търговско-промишлена палата.

Инвеститор в Дружеството е „Иновейшън Кепитъл Фонд“ КДА, чиято дейност се изпълнява със съфинансиране от Европейския фонд за регионално развитие по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, управлявано от Фонд на фондовете в България.